Kan du se potentialet i at være med til at drive en succesfuld virksomhed, der lige er blevet opkøbt, og som er i solid vækst og udvikling? Og vil du tage det faglige ansvar for et erfarent regnskabsteam?
”Da vi er blevet opkøbt af det finske selskab Balanco Oy, har vi fået et lidt mere internationalt udsyn, men vi har stadig fødderne på jorden. Men opkøbet styrker vores position inden for finansiel rådgivning, bogføring og regnskab og sikrer et endnu højere niveau af professionalisme og kundeservice, som du bliver en stor del af,” fortæller partner Kristian Krebs.
Et mindre hus med store fremtidsplaner
I Herlev er vi lige nu et regnskabshus med 10 kolleger, der agerer bogholderi for alle fra små håndværks- og konsulentvirksomheder til større, internationale virksomheder og står for klargøring til revision.
Her holder vi den gode stemning, lige fra vi møder ind mellem 7 og 9. Og så sørger vi for at få løftet blikket fra cellerne i Excel-arket i løbet af dagen – fx til vores formiddags- og eftermiddagsgymnastik, som selvfølgelig er helt frivilligt. Vi er en del af et større kontorfællesskab, hvor du får fri parkering, og vi sørger for at købe rugbrød ind til fælles frokost. Og så får du selvfølgelig både pension og sundhedsforsikring.
”Vi er rigtig gode til at støtte hinanden, hvis opgaverne klumper sig sammen, og vi er aldrig i konkurrence med hinanden, vi er her nemlig for at lykkes i flok. Og så er der bare en super god stemning, som vi er sikre på, at du kan lide at være en del af,” siger Kristian Krebs.
En nøglerolle fra A til Z
Som vores nye kollega får du en central rolle i at videreudvikle og styrke vores regnskabsteam og sikre det faglige ansvar. Du fungerer derfor som spillende træner, så vi opretholder et højt fagligt niveau. Det betyder blandt andet, at du:
- håndterer kundernes daglige bogføring – herunder bilagshåndtering, lægge regninger til betaling samt opfølgning på debitorer og kreditorer
- sikrer den daglige drift og matcher opgaverne så deadlines overholdes og kvalitet er i top
- håndterer månedsafslutning
- forventningsafstemmer med kunder og revisorer, så vi kan aflevere materiale til alles tilfredshed
- rådgiver, støtter og supporter kolleger fagligt i travle perioder eller efter behov.
En fri hverdag inden for kundernes rammer
Det vigtigste for os er, at kunderne bliver tilfredse med dit arbejde. Men om du tager en dag eller to hjemmefra, lukker ned tidligt for at logge på igen om aftenen eller tager fri et par dage, planlægger du selv. Du kan derfor se frem til en stor grad af fleksibilitet i din hverdag og frihed til at tilrettelægge dine arbejdsopgaver, så de passer bedst muligt til din livsstil og præferencer. Vi tror nemlig på, at tillid og ansvar går hånd i hånd.
Erfaren kollega der kan tage stafetten
Du har solid erfaring fra en lignende stilling, så du kan agere som professionel sparringpartner for dine kolleger og kender rytmen i regnskabsåret. Måske kommer du fra et mindre revisionshus, hvor du har haft en større rolle, men vi er meget åbne for din baggrund. Du har erfaring med en god blanding af kunder. Og så forestiller vi os, at du:
- er hjemme i Excel og e-conomic
- har kendskab til skat og moms
- kan kommunikere med vores internationale kunder på engelsk.
”Med din solide faglighed håber vi, at du ikke bare kan være der for dine kolleger, men også sætte retning og tage stafetten i forhold til vores kunder, så de er helt trykke med at have overladt ansvaret til os.” – Kristian
Send en dit CV og evt. en kort ansøgning allerede i dag til kk@accounting.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!